Ik heb het gevonden! - Reisverslag uit Luik, België van Linde Prins - WaarBenJij.nu Ik heb het gevonden! - Reisverslag uit Luik, België van Linde Prins - WaarBenJij.nu

Ik heb het gevonden!

Blijf op de hoogte en volg Linde

05 Maart 2013 | België, Luik

Na vele dingen kwijt te geraken in t uitgaansleven, heb ik motivatie teruggevonden. Ik heb vele kleurtjes, nieuwe schriften, typex en een liniaal gekocht. Tijdens de colleges maak ik de prachtigste schema's en aantekeningen. Ik leer zowaar wat bij.

Maar naast dat heb ik vandaag, met brandende zonnestralen op mn huid, mijn eigen gekleurde trainingsschema gemaakt.
Ik heb gisteren zelfs de handel geschud van de ergometer; we gaan het weer proberen. Hand' in hand heb ik m'n eerste meters gemaakt. M'n poriën traanden van geluk.
Vandaag heb ik t geluk weer een duwtje gegeven door gok te wagen en 'reinforcement musculaire' uit te proberen. Dodelijk. Fantastisch.
Ik ben nog lang niet in een goede vorm. Letterlijk en figuurlijk. Maar gelukkig heb ik hier nog 2 maanden om zo ver mogelijk te komen.

Net zoals in Nederland was het gisteren en vandaag echt geweldig mooi weer. Elke naakte huidcel absorbeerde de UV van de zon. En maar hopen dat je bruiner wordt.

Nou ik ga nog even lezen, al mijn series heb ik uit,
Liefs!

• 06 Maart 2013 - 10:24