Voorbereidingen worden getroffen! - Reisverslag uit Wildervank, Nederland van Linde Prins - WaarBenJij.nu Voorbereidingen worden getroffen! - Reisverslag uit Wildervank, Nederland van Linde Prins - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen worden getroffen!

Door: Linde Prins

Blijf op de hoogte en volg Linde

27 Januari 2013 | Nederland, Wildervank

Salut tout le monde!

Nog een paar dagen om koffie te drinken, tentamens te maken, naar de kapper te gaan en pasfoto's te laten maken. Zaterdag 2 février ga ik naar Liège! Yay!

Hier zal ik mijn (hopelijk vele) mooie ervaringen in een mooi verhaal vormen.

Als je je Frans wilt oefenen kan dat op mijn franse blog; lindeprins.blogspot.com

Liefss!

Linde

  • 27 Januari 2013 - 20:16

    Jolanda:

    naar de kapper gaan, was je daar laatst niet geweest? hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linde

Saluut! Ik ga 3 maanden naar Liège, en hier zal ik mijn schrijfkunsten uitoefenen! Hoop dat je het leuk vind om te lezen!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 4846

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 April 2013

Buitenlandverblijf Liège

Landen bezocht: