Plannen - Reisverslag uit Luik, België van Linde Prins - WaarBenJij.nu Plannen - Reisverslag uit Luik, België van Linde Prins - WaarBenJij.nu

Plannen

Blijf op de hoogte en volg Linde

18 April 2013 | België, Luik

"Die Vrijdag moeten we echt uit eten gaan, want dan is de laatste keer dat we er allemaal nog zijn"

Gek om dat nu al weer te moeten zeggen, twee meiden blijven hier 5 maanden lang, dus hen laten we 'achter'. Drie maanden, lang genoeg om t gevoel te hebben dat je er woont, lang genoeg om je familie en vrienden immens te missen, lang genoeg om zelfs even terug naar nl te gaan. Maar ook wel weer heel kort.

Gisteren kreeg Lisa een drankje aangeboden van een man, maar de ober mocht niet vertellen van welke man. beschamend Giegelend dronken we op de mooie ober, en schonken we niet te veel aandacht aan de andere, allemaal 50+, mannen.
Plannen werden gemaakt om naar Bern te komen, en als Ellen naar Genève gaat voor een jaar gaan we ook daar heen. En 'of ik niet naar Luik kan komen' in de 2 maanden dat Iris en Lisa er nog zitten.

Ik heb mindere dagen gehad, en het is jammer hoe die soms de overhand kunnen nemen. Want nu ik hier zit, in het raam in de zon met in het vooruitzicht een jazzavond met de meiden, vind ik het ook wel heel jammer dat ik dat straks moet missen.

Antwerpen, Bern, Genève, Groningen, Ierland. Plekken waar "we sowieso met z'n allen naar toe zullen gaan". Maar je weet hoe het kan gaan, ik hoop het. Ik hoop het echt.

  • 18 April 2013 - 13:35

    Vera:

    Geniet van je laatste paar dagen Linde! xx

  • 19 April 2013 - 09:58

    Cristel:

    Veel plezier daar nog even!Wij vinden het wel gezellig dat je weer terug komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linde

Saluut! Ik ga 3 maanden naar Liège, en hier zal ik mijn schrijfkunsten uitoefenen! Hoop dat je het leuk vind om te lezen!

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4843

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 30 April 2013

Buitenlandverblijf Liège

Landen bezocht: